.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
احمد تمام قد مقابل محمود !!
سايت الف وابسته به دکتر احمد توکلي به مرور در حال تبديل شدن به سايتي است که تمام قد در مقابل دولت دکتر احمدي نژاد ايستاده است.اين سايت بويژه پس از طرح کردان به عنوان وزير کشور؛که احمد توکلي و يارانش در موضعي شديد در مجلس ابتدا خواهان غير علني شدن جلسه شده و سپس مخالفت شديدي را با وزارت کشور ...
احمد تمام قد مقابل محمود !!

سايت الف وابسته به دکتر احمد توکلي به مرور در حال تبديل شدن به سايتي است که تمام قد در مقابل دولت دکتر احمدي نژاد ايستاده است.
اين سايت خبري – تحليلي بويژه پس از طرح کردان به عنوان وزير کشور؛که احمد توکلي و يارانش در موضعي شديد در مجلس ابتدا خواهان غير علني شدن جلسه شده و سپس مخالفت شديدي را با وزارت کشور کردان نشان دادند؛ به رسانه اي تبديل شده است که بويژه بر مسئله مدرک دکتراي کردان تمرکز کرده و او و احمدي نژاد را زير فشار قرار داده است.

حتي در اين مسير از بر خلاف عرف اين سايت، مقاله عباس عبدي نويسنده و چهره سياسي جريان دوم خرداد هم استقبال کرده و مقاله او را در مورد مدرک دکتري بطور کامل نقل مي کند.

از طرف ديگر برخورد با ياران احمدي نژاد دامن مشايي يار پر حديث احمدي نژاد را گرفت و الف به نقل از يک جريان دانشجويي نزديک به خط احمد توکلي نوشت:

شوراي مركزي اتحاديه انجمن هاي اسلامي دانشجويان مستقل، با صدور يك نامه سرگشاده خطاب به دكتر احمدي نژاد خواستار عزل رحيم مشايي از منصب دولتي شدند.

در اين چند روزه موضع سايت الف فراتر از مخالفت با کردان رفته و در حال پديد آوردن تصويري جديد از دولت احمدي نژاد است مثلا در خبري مي خوانيم:

چندى پيش رئيس كميسيون اقتصادى مجلس در ابتداى نطق خود در انتقاد از لايحه دولت، شهادتين اداء كرد. الف در گفتگويى كوتاه به واكاوى اين جريان و شرايط مصباحى مقدم كه وى را وادار به اين واكنش نموده، پرداخته است.وى در پاسخ به اين سؤال كه اخيراً قبل از بيان نطق خود در تريبون مجلس، اداى شهادتين كرديد، جريان چه بود؟ گفت: بله درست است. بنده شهادتين گفتم و از دولت هم اعلام حمايت كردم، تا مبادا كسى تصور مخالفت و سنگ اندازى عليه دولت را از صحبت هاى من بكند. گفتم كه من مسلمانم، انقلابى هستم، دولت را قبول دارم و احمدى نژاد را هم دوست دارم. تا هم در داخل مجلس و هم در خارج مجلس مخاطب تصور نكند كه مصباحى مخالف رئيس جمهورى است. متاسفانه برخى از كسانى خود را حامى دولت معرفى مى كنند در حقيقت دوستان نادان هستند. اينها به فضاى مجلس بسيار ضرر مى زنند و بجاى اينكه فضايى ايجاد كنند تا از انتقادات سازنده استفاده شود، تخريب مى كنند. بايد از اين فضا سازى جلوگيرى كرد. مصباحى مقدم در پاسخ به اين سؤال كه به نظر شما منتقدان خيرخواه دولت، چگونه مى توانند اين فضا را بشكنند و به دولت كمك كنند؟ در اين حال نقش دولت چيست؟ دولت چگونه از اين انتقادهاى خيرخواهانه، استقبال كند تا به فضاى نقد دلسوزانه كمك كند؟ گفت: در وهله اول انتظار بنده از دولت اين است كه از چهره هاى درون جبهه اصولگرايى كه منتقد دولت هستند، براى دريافت نظرات و پيشنهاداتشان دعوت كند. در اين صورت مسأله بسيار متفاوت خواهد شد. اگر هم اين مسأله رخ نداد، منتقدان مانند عملكرد بنده در مجلس كه حمايت خود از دولت را اعلام كردم، حمايت خود را از دولت و شخص رئيس جمهورى اعلام كنند تا به همگان ثابت شود كه به دنبال تخريب دولت نيستند.

اين خبر بيگمان تصويري تنگ نظرانه و فاقد تحمل از احمدي نژاد و دولت او ترسيم مي کند.

از طرف ديگر مهمترين طرح اقتصادي دولت را زير علامت سئوالي بزرگ قرار مي دهند؛ اين خبر را بخوانيد:

(احمد توکلي)رئيس مركز پژوهش هاى مجلس شوراى اسلامى گفت: مجلس هنوز از جزئيات طرح تحول اقتصادى بى خبر است و نمى داند طرح تحول چيست ؟ و چه اثراتى در اقتصاد كشور مى تواند داشته باشد ؟ احمد توكلى، نماينده تهران در مجلس شوراى اسلامى در گفتگو با ايلنا با بيان اينكه نمايندگان جزئيات طرح تحول اقتصادى را از دولت استعلام كرده اند، گفت: مجلس منتظر اعلام جزئيات از طرف دولت است. رئيس مركز پژوهش هاى مجلس در پاسخ به اين پرسش كه اگر وعده دولت عملى شده و اين طرح از مهرماه امسال اجرايى شود، زمان مجلس براى نظارت و هدفمندسازى يارانه ها كم نيست، گفت: دولت بدون هماهنگى مجلس نمى تواند كارى انجام دهد و بدون طرح اين مسأله در مجلس، اين طرح قابليت اجرايى شدن ندارد.

از نظر سياسي روشن است که معناي اين مواضع فاصله گرفتن از احمدي نژاد آنهم در زماني است که به سرعت در حال نزديک شدن به انتخابات رياست جمهوري هستيم؟

حال براي اهل سياست اين پرسش مطرح مي شود که آيا دکتر احمد توکلي و جمعيت ايثارگران که رهبري او را پذيرفته اند ؛ قصد دارند در انتخابات آتي بر کانديداي ديگري جز احمدي نژاد تکيه کنند و آيا با تکيه بر مدرک کردان که تاحدودي هم با پشتيباني طيفي از رايحه خوش مواجه شده است قادر خواهند بود شکافي را ميان هواداران دکتر احمدي نژاد ايجاد کنند؟و آيا شايعاتي که شنيده مي شود دال بر اين که با افول ستاره اقبال دکتر حداد عادل براي انتخابات آتي رياست جمهوري؛ توکلي قصد دارد بخت خود را برابر احمدي نژاد بسنجد صحت دارد؟

در هر حال در حالي که اصولگرايان بر وحدت تاکيد مي کنند ؛ چشم انداز وحدت اصولگرايان با درگيري هايي از اين نوع روز بروز کم رنگ تر مي شود؛ چشم اندازي که فقط جبهه دوم خرداد را شادمان مي سازد./آريا


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 23 مرداد 1387
همه اش فیلم و سریال است . ....بیچاره مردم محروم .........
نا شناس 23 مرداد 1387
اگر اقای توکلی در داخل لیست نبود ،به یقین می شود گفت که او رای لازم برای مجلس را کسب نمی کرد.
اگر خیلی به خودش مطمئن بود چرا در شهر خودش در بهشهر کاندیدا نشد؟؟؟؟
مردم تهران هم که به خاطر تعداد زیاد کاندیداها ،یک لیست را از بالا تا چایین بر روی کاغذ می اورند.
نا شناس 26 مرداد 1387
شما را به خون شهیدان این انقلاب قسم می دهیم که دست از این اختلافات بر دارید وآب در آسیاب دشمن نریزید .آقای احمدی نژاد تصمیم درستی گرفتند ومجلس هم تایید کرد پس دیگر جای حرف باقی نمی ماند اگر کسی ادامه دهد بی شک برای ایجاد اختلافات است . ا... اعلم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.122 seconds.